lördag 6 november 2010

annons

Sitter på kontoret efter ett årsmöte med SSUklasskamp.

Årets snabbaste möte tror jag. Men mycket givande.

Har mått bra i snart en vecka exakt, vaknade sjukt pepp i söndags. Tyvärr var inte julia kvar då. Tror hon gav mig jävlig mycket energi igen.

Har jag sagt att jag blivit hemlös?

Som sagt mått jävligt bra nu ett par dagar, känts underbart!
Idag är jag depp av lite olika anledningar, men det är sånt som tillhör vardagen. Kommer vara glad snart igen =)
Vendela åkte hem idag, jävligt trist!!!!

Känner att jag vill åka iväg någonstanns, men vet ej vart än.


Ja just det, annonsen ja.

"söt kille 24 år söker tillfällig vistelse i sitt liv, gärna parmanent. Spontan och väldigt kreativ, Jobbar väldigt mycket politiskt och älskar fåglar.
Gillar att vara ute i naturen och tänka fritt på konstiga men roliga saker man kan göra.
Bor just nu med sina fåglar Ernesto, en maxmillian papegojja, plut och fenix (undulater).
Lyssnar gärna på punk av olika slag.
Ansökan skickas till mig på lämpligaste sätt!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar