torsdag 14 oktober 2010

jävla skit piller

Hej igen....
Tänkt skriva här s å jävla länge, och idag har jag tid till det.

Har haft det ganska bra sen jag började på antidepressiva igen. Tycker jag är rolig och livet efter jobbet funkar bra.
Men sista veckan så känner jag mig så där apatisk igen ("jag bryr mig inte Tom").
Borde inte kunna gå ner redan, framför allt inte när jag redan tar piller. Kanske borde jag byta till starkare dos iaf.

Men är jag som psykologen tror, biopolär, jag då är det ju meningen att detta är mitt liv med. Och egentligen stör jag mig inte, men det är jobbigt att vara den man vill vara kompis med ibland och ibland bara slippa se.
Och kanske är det därför verkligen ingen kommer hit?
Jag har haft 3st besök sedan jag flyttade hit för snart ett år sedan.
Jag har haft hannes här på besök (uppskattas jävligt mycket),Virve har varit här och även Julia (hon är så otroligt underbar). Och jag tänker inte glömma min inflyttningsfest då 2st vänner från gymnasiet åkte 40 mil för att hälsa på.
Men jag tänker på resten av tiden, varför är ag inte då någon man besöker? Så olockande är inte mitt liv.....

Men är det för att jag är en jävligt trist person?

"Vem ska jag spela?
Vem ska jag låtsas att jag är?
Vad ska jag säga?
Vad kommer du tycka om den jag är?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar