måndag 23 augusti 2010

Sista

Sista minuterna på jobbet för dagen!!!!

Haft sån jävla ångest sista 2 timmarna, faan vad jag bara vill åka iväg.
Men vart fasen tar man vägen?

Tror jag glömt ta mitt piller idag, samt så glömde jag bort den där jäklans lunchen. Huvudvärk och ångest. Blir inte bättre, jävla skitsak!

Snart drar jag till virve, vi ska ses sista dagen nu innan hon flyttar hon med. Lite jobbigt att åka dit när jag inte mår så bra, menar vad kan jag tillföra?
Men jag åker förbi max och sen tar jag en sobril där så ordnar det sig.

Ska sova där med, ska bli spännande för jag har lite svårt att somna.
Men men.


Idah var hos mig i helgen. Första gången jag sov i min säng sedan jojjo dog, kändes skumt och minst lika svårt att somna där trots ganska många olika piller som påstår ska få mig att somna.
Inatt var jag tillbaka på soffan igen, lättare att somna till en film eller musik än mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar